formula-1,-Μονακό:-to-απίστευτο-σώσιμο-των-Σάινθ-και-Ζου-(vid)

Formula 1, Μονακό: To απίστευτο σώσιμο των Σάινθ και Ζου (vid)

Αθλητικα

Το Μονακό δεν είναι μία πίστα που χαρίζεται και το παραμικρό λάθος μπορεί να κοστίσει όχι μόνο τερματισμό σε οδηγό, αλλά και επισκευές αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στις ομάδες.

To Grand Prix Μονακό για το 2022 ήταν ένας ανατρεπτικός αγώνας, με τη βροχή να ανακατεύει την τράπουλα. Αυτό έβαλε δύσκολα στους οδηγούς σε μία διαδρομή όπου το παραμικρό λάθος θα μπορούσε να αποδειχθεί μοιραίο. Αυτό το έζησαν από πρώτο χέρι οι Κάρλος Σάινθ της Scuderia Ferrari και Γκουάνγιου Ζου της Alfa Romeo.

O Ισπανός οδηγός όταν πέρασε στη σκληρή γόμα για στεγνό οδόστρωμα είχε κολλήσει πίσω από τον Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing. Στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού βγήκε εκτός γραμμής στην προσπάθεια να απειλήσει για προσπέρασμα, όμως πάτησε σε σημείο που είχε νερό. Η F1-75 αμέσως αποσταθεροποιήθηκε και ο Σάινθ με ανάποδο τιμόνι προσπάθησε να σώσει το μονοθέσιό του και να μην συγκρουστεί στον τοίχο. Ευτυχώς για τον ίδιο τα αντανακλαστικά του τον φύλαξαν από μία σίγουρη εγκατάλειψη.

Δείτε το τρομερό σώσιμο του Σάινθ στο παρακάτω βίντεο.

What. A. Save. #MonacoGP @Carlossainz55 pic.twitter.com/OdU7zXmFo5

— Formula 1 (@F1) May 29, 2022

Από την άλλη, ο οδηγός της Alfa Romeo, Γκουάνγιου Ζου, είχε μία πιο τρομακτική στιγμή στον αγώνα. Ο Κινέζος οδηγός επιχείρησε να περάσει τον Γιούκι Τσουνόντα της Scuderia AlphaTauri στο Νουβέλ σικέιν μετά το τούνελ. Όμως κατά το φρενάρισμα ο πίσω άξονας κλείδωσε και η C42 αποσταθεροποιήθηκε. Ο Ζου έκανε τα πάντα ώστε να σώσει το μονοθέσιο από βέβαιη σύγκρουση και όχι μόνο τα κατάφερε, αλλά δεν προκάλεσε καμία ζημιά, κάνοντας τους μηχανικούς της ομάδας να ανακουφιστούν.

Δείτε παρακάτω το απίστευτο σώσιμο του Ζου.

Lightning fast reactions, @ZhouGuanyu24! ⚡️#MonacoGP #F1 pic.twitter.com/FWkHraOoNe

— Formula 1 (@F1) May 30, 2022

Στο σημείο αυτό έχουμε δει στο παρελθόν αρκετούς οδηγούς να έχουν έξοδο και σφοδρή σύγκρουση με τις μπαριέρες. Ο Τζενσον Μπάτον το 2003 όταν οδηγούσε για τη BAR χτύπησε με πολλά χιλιόμετρα στο σημείο αυτό και αναγκάστηκε να χάσει τον αγώνα λόγω τραυματισμού. Το 2011 ο Σέρχιο Πέρεζ, στην πρώτη του σεζόν στη Formula 1 με τη Sauber είχε επίσης έξοδο στο σημείο και έχασε τόσο τον αγώνα στο Μονακό, όσο και τον επόμενο στον Καναδά.

Τα συμβάντα αυτά επιβεβαιώνουν για ακόμα μία φορά πως οι οδηγοί της Formula 1 έχουν κορυφαία αντανακλαστικά και μπορούν να κάνουν πράγματα που ακόμα και άλλοι οδηγοί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό δεν έχουν τη δυνατότητα.